KORTE GESCHIEDENIS

Flexius heette voorheen Inzendburo Hometype. Het laatstgenoemde bedrijf werd in 1989 opgericht door de huidige directeur Marianne Reijersen.

Men specialiseerde zich in het uitwerken van gesproken teksten voor met name letselschade- en arbeidsdeskundigebureaus.
Vanaf 1990 werden er tevens vertalingen verzorgd voor zowel het bedrijfsleven als voor particulieren.
In 1999 was Inzendburo Hometype haar eigen naam ontgroeid.
Reden waarom werd gekozen voor uitsplitsing van haar activiteiten.
Flexius, telefoon-antwoordservice, nam het concept van zakelijke secretariële dienstverlening over.
FlexCall, callcentre voor het maken van afspraken, uitsluitend business to business.
Flex-Trans, flexible translators nam het concept voor het verzorgen van vertaalwerk over en is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal vertaalbureau.

Flexius nu:
Nadat Flexius zich, volgens het bedrijfsconcept, vooral zou richten op het ondersteunen van de (MKB)ondernemer, werd aan uitbreiding
van de telefoonservice gedacht. In 2001 werd daartoe een overname gedaan en er zijn nu ruim 125 bedrijven die naar tevredenheid
gebruik maken van onze telefoonservice. Behalve telefoonservice biedt Flexius de ondernemers aan om als back-office te fungeren.

Hierbij kunt u denken aan zaken als:

· agendaplanning, eventueel met een virtuele agenda.
· verkoopondersteuning (adressen updaten, (kleine) mailingen verzorgen)
– we werken nauw samen met een tekstverwerkingsbedrijf, dus kunnen we bedrijven nog steeds ondersteunen met het uitwerken van teksten.
– Flexius heeft in de loop der jaren een groot netwerk opgebouwd. Als klant van Flexius hoeft u nooit te zoeken naar een goede dienstleveraar.